Sočen, ravno prav pečen steak je odličen vir beljakovin, ne glede na to ali hujšate, pridobivate na mišični masi ali želite samo nekoliko preoblikovati telo. Pozorni moramo biti že pri sami izbiri mesa, le to naj bo ekološke proste reje (grass fed) in dobro uležano. Običajno so ti kosa mesa tudi (T-Bone, pljučna, rostbif-hrbet, ledja) nekoliko dražji.

Pri pripravi steaka moramo paziti na naslednje stvari:

  1. Mesa ne polagamo v ponev neposredno iz hladilnika, temveč ga pustimo vsaj pol ure na sobni temperaturi. Prav tako pazimo, da je ponev v kateri pečemo stabilna in težka (litoželezna).
  2. Najbolje, da dodate začimbe (sol, poper) proti koncu pečenja in s tem preprečite pospešeno izločanje sokov iz mesa.
  3. Med peko mesa ne prebadamo, temveč ga obračamo z lopatko ali kuhinjsko prijemalko.

 

Sestavine

Meso

  • 300 g rostbifa
  • sol, poper
  • maslo

Zelenjava

  • ingver
  • čebula
  • bučke
  • sveža rdeča paprika
  • mandljevo maslo
  • olivno olje
  • gobice
  • kitajsko zelje

Steak manjša 2

Meso (debelina zrezka naj bo približno 2 prsta) položimo na vročo ponev in popečemo z vsake strani 1 min. Nato ga popečemo še z vsake strani 4-10 min, odvisno od debeline zrezka, ponve in kako pečen zrezek želimo imeti. Steak mora po peki počivati približno 10 min. Najbolje da ga položimo na desko ali rešeto, ter pokrijemo z alu folijo.

Pri zelenjavi pazimo na zaporedje, kako dajemo zelenjavo v ponev. Na olivnem olju najprej prepražimo čebulo in ingver. Nato dodamo bučke in gobice. Sledi paprika, mandljevo maslo in na koncu najprej trši deli kitajskega zelja, ter nato še mehkejši.

 

Dober tek 😉